جونم داعاش

خرید بک لینک

من اخر دهنتو ..... زندگی!

همین




پ.ن۱: نگفتی چشام قراره نم بگیره

نگفتی دلم قراره غم بگیره

قراره لباس تنم خونم پوشیده روش

نگفتی ارزوها قراره ش****ه شه توش

#سورنا



پ.ن۲:حرف های امیدوار کننده و مثبتتان را به نرخ روز خریداریم

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: 1800 flowers,1800contacts,18th amendment,1800petmeds,18650 battery,wheeler,187,1812 overture,1800gotjunk,weeks pregnant, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:32

اصولا بنده به خرید کالای ایرانی اشتیاق فراوان دارمو خودم در این مورد زرهای مفت زیادی سر داده اماما دیروز که صرف خرید کتانی دو ساعت وقت ارزشمندم حرام شد ، فهمیدم از همان ابتدا باید وارد مغازه ها شوم و بگویم از این کتانی ایرانی ها که قرچ قرچ صدا میدهند و هنوز نایستاده میفهمی پایت تویشان راحت نیست ،نه! لطفا هر چه جنس چینی دارید معرفی کنید!صرف نظر از بنجل بودن،کارهای ایرانی به غایت غیر استاندارد!پ.ن: کتونی ، تیشرت نیست که بگیم تو بخر فوقش زود خراب شد بیا یکی دیگه بخر بذار حمایت شه! این کتونی قراره کیلومترها روی سلامت ما مردم اثر بذاره! اگه مثل من معتقدید یا کتونی یا پابرهنه چینی ها خیلی استانداردترند! جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: حمایت از کالای ایرانی,حمایت از کالای داخلی,کمپین حمایت از کالای ایرانی,حمایت کالایی, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:32

سوال:

چرا من یادم رفته بود اهنگای تام بک رو خیلی دوست؟

۲۰ نمره

مدت پاسخگویی ۶۰ دقیقه





پ.ن۱:مدیونید فکر کنید تو جو امتحاناتم

پ.ن۲:مدیونید فک کنید تا الان عمکرد درسیم گند بوده

پ.ن۳:مدیونید فک کنید کارای فردام مونده

پ.ن۴:دانشجوی عزیزی که میان ترمات نزدیکه،یکم به خودت بیا:-D

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: تام بک و همسرش,تام بک ویکی پدیا,تام بک و دوست دخترش,تام بک و بابک رهنما,تام بك و دوست دخترش,تام بک و نینا,تام بک وبلاگ,عکس تام بک و همسرش,وب تام بک,ویدیوهای تام بک, نویسنده: بازدید: 527 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:31

معصوم کسیست که در دیار غربت(!!)به دنبال کافه ای میگردد که عصر تولدش را تنها با خودش جشن بگیرد!


جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:31

عزیز دلی گفتن

علیرضای اذری گفتن

جان و امیدی گفتن

استاد و سندی گفتن

به برکت تولدش

لبخند میشویم:)




پ.ن۱:شرمندتونم جواب کامنتا و سر زدنا سر فرصت

پ.ن۲:دل تنگتونم به شدت

پ.ن۳:مخلص

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:31

از دیشب تا الان به طور اتفاقی دوتا از فیلمای رقصمو دیدم

انصافا خیلی خفن بودن! انصافا اگه هنوزم بتونم همون باشم عاشق خودم میشم و از عشق خودم سر به بیابون میذارم:|

انصافا هنوز به اون شماره ای که فرزین فرستاد زنگ نزدم:/

انصافا خااااک:/

انصافا وقت ندارم جواب کامنتامو بدم:///////// ایضا خاک صخی

انصافا فعلا

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 6:31

همت کنی ،کارت پیش میره


در حال جستجو ی جدی برای باشگاه جدید



جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: همتارو,همت,همت مصطفى,همت عبدالرحمن محمد كلمات,همتون منو میشناسین,همتگ,همت بظبي جفلا,همتارو الحلقة 1,همتي دمتي,همت عبدالرحمن محمد, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 6:49

متن پست بنا به دلایلی حذف شد:|

شما رو ارجاع میدم به پنج پست پایین تر و این جزو دوستداشتنی ترین هامه و براش زمان زیادی صرف کردم

باشد که رستگار شویم

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: پیوند گل به یکدیگر,درختان قابل پیوند به یکدیگر, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 9:53

اینجانب اکیدا حق روشن کردن وای فای گوشیم رو تا جمعه ی آتی نداشتم یه جور کمپ سامان جوش ، جهت جریمه و ترک نت الانم هر چند خیلی سخته ولی نمیرم سروقت کامنتا یا جای دیگه ایفقط و فقطو فقط دلم نیومد بغضی که از جواب فرزین گلمو گرفت اینجا ثبت نکنماینکه مربی خودم در کمال همه لطفی که بهم داشت جوابی به این در به دری و بی مربی بودن من نداد اینکه هر روز شاید واقعا سه ساعت ذهنم درگیر این مسعله بود که حالا دقیقا باید چیکار کنماینکه این روزا بیش تر از هر وقتی به تمرین نیاز دارم و هزار چیز دیگههمه اینها و دیدن شماره تماس یه مربی مقبول از طرف فرزین یک طرفاون احترامی جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 7:46

_:سلام خانوم لطفا بشینید+اقای دکتر؟چی به سر بچم اومده_:خب اجازه بدید قضیه رو خیلی ساده باهاتون در میون بذارم امیلی هیچ میلی به زندگی ندارهدر حقیقت امید به زندگی این ادم دقیقا صفرهدر چنین شرایطی ما انتظار یک اغمای روحی در فرد داریم که خب همین طور هم شدهمیشه بهم بگید اون بیشتر از چه چیزی لذت میبرد؟ +اون...اون...چیزای زیادی خوشحالش میکرداون یه برون گرای واقعیه که به سادگی لذت میبره!از هر چیز شاید از تماشای یه گربه تو خیابون_اتفاق خاصی بوده که اونو به کل دل زده کنه؟+من نمیدونم_اون تنها بود؟+نه!اون دوستای خوبی داره_یعنی منزوی نبود؟+نه!همیشه تو اجتم جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 7:45

صفحه بندی